bara & nyheta det för er. ;)




Jag trivs bättre i Benson hall än peet hall. Är verkligen glad att jag fyttade därifrån. 

I  helgen är jag verkligen sugen på att uppleva nya i Washington D.c. Jag har bara varit i metro central, pentagon city, och några ställerna (säkert, jag har bara inte memorerat namn på ställarna) festat i Gallaudet eller utanför Gallaudet (hos någons trädgården). Vill verkligen shoppa. Har bara för lite kläder. Använder typ samma kläder i en månad. Jag får ångest! Ångrade mig att jag inte tog med fler kläder därhemma i Sverige. Ångrade mest av allt: streetskor. Jag tog inte med mig dom. Har kollat vissa butiker här och de har så läckra streetskor men det är tjocka. Jag vill inte precis svettas i dom skorna. Vill kunna ha tunna streetskor eftersom det är varmt här ute. Halååå sverige, jag lider med er som använder säkert höstkläder idag. haha :) Om ni bara veta hur jag njuter av värmen här. :) 

Återkommer till det ämnet ang i helgen. Vill absolut shoppa så det är nog den första listan som jag ska göra i helgen. Samtidigt funderar jag på att klippa mig också. Mitt hår har blivit sliten, mest topparna.

Förresten: jag köpte en converse skor. Ni som vet att jag hatar converse blir nog förvånad. Haha jag köpte en äkta converse. Jag behövde en sko och det andra jag hade falsk converse var trasigt/sönder. Jag var tvungen att köpa en ny eftersom jag hittade inte streetskor.. men har inte älskat dom än. Jag börjar tycka om dom... okej?:D 



I helgen ska jag framkalla bilder på underbara vänner från Sverige som jag ska sätta på dom i vägg. Jag kan alltid titta på dom när jag gör min läxor eller låta nya vänner få se hur underbara ni är. <3 Ni är saknad! 


P.S - ni gav mig ett paket (ni tjejer som var med på avskedsmiddagen vet vad jag menar). Tyvärr har jag inte använt det än. Jag har bara strulat.. så tyvärr ;) Ni gav mig en utmaning som är verkligen svårt att genomföra det. Men om det händer, så ska jag nyheta. Jag har bara hört många komplimanger om mig. Jag blir rörd :) och det värsta är.. Måste bara berätta en rolig historia. Hoppas bara inte att han läser det här men ajabaja. 
En kille som verkar tkr om mig och vi ses typ ofta, antar jag. En av hans kompis gick förbi mig och killen och sade: i want fuck with you but i cannot. Medan killen såg inte, tack & lov. Gissade hur chockad jag var när han sa sådär men han försvann...

sjukt hur som helst :) bara sådär och försvann. haha! 


nu måste jag gå. folks väntar på mig. <3 
/jiin
 


  


Kommentarer
Postat av: Malin

Converse är sköna skor och passar till typ, allt. Jag använder mina sjukt ofta.

Garvar åt killen, ett potentiellt ragg? ;)

2010-09-16 @ 00:03:24
Postat av: Baby

Hahaha söt du är gumman, visst är converse bekväma! Miss u à LOT !!! Kör hårt m killarna gurl :) hehe pussa

2010-09-16 @ 13:31:19
Postat av: hjärtat

Haha! I love that you update your blog, keep so! <3

2010-09-16 @ 17:11:58
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: bea

hahaha tummen uppe för du nyheta ;) snart min å lindas tur u knooow

2010-09-20 @ 15:00:06
Postat av: Linda

HAR OCKSÅ CONVERRSE NU, EN RÖD!!!!!!!!

2010-10-24 @ 23:09:36
URL: http://mywaymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0