GE FAN I BRANDLARMET!!!

fyfan vad jag är trött på det här!
i natt blev alla väckt vid 3 tiden på morgonen - någon utlöste brandlarmet. FALSKT alarm! alla fick stå ute i kylan i 20 jävla minuter sen var det raka vägen till sängen.
vid 5.30 upplöstes larmet IGEN. alla fick springa ut igen.

det här är inte första gången. femte, sjätte gången eller vetefan jag har tappat räkningen.
fuck, motherfucker!
sådärja. nu mår jag något bättre!

nästa gång skriver jag om NYC - blir i helgen någon gång.

ska inte låta larmskiten förstöra min kväll...ikväll ska vi festa och ha det kul!
puss/ åsa

Kommentarer
Postat av: linda

men gumman - lev livet i GALLY å ha sömnlös i ett år. det är väl syftet ? ;)

2010-09-11 @ 15:53:38
URL: http://mywaymy.blogg.se/
Postat av: åsa

haha, jag liver livet här..blev sååå irriterad då för jag var piii trött. :P

2010-09-11 @ 17:31:39
Postat av: Maral

Haha, Åsa.. Någon ville nog buslarma er och se er sönder ut..

2010-09-13 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0