dagens nyhet



10 minus 1 = 9 kvar. Oh my shiiiit ! bara vissa som vet vad jag snackar om..







tyvärr var paket oöppnat...


ja.., slutar precis nyss från skolan. det har varit en lååång dag! jag brukade vara skoltrött men idag var jag inte skoltrött :) det kändes rätt skönt!

Brittany, my roomate frågade just om jag vill hänga med ut till något club ikväll. gissar vad jag svarade? of course! pluggfri tills måndag :) so why not ?

har framkallat bilder och sätt dom på väggar. men vill framkalla mer bilder :) så får göra det en annan gång.
ska ta en bild på dom, snart. orka nu för jag har precis tagit en - däruppe på bilden.


deltar kanske med "sisterhood" bara för tjejer, inge för killar.. min vän ska ta med mig idag så jag får lyssna och se om det lockar mig. trodde först att det var ett systerskap men vännen sa att det var inte systerskapet, så jag får veta mer idag vad det egentligen är - kl 5. rapportera er senare. 


tell me för fan hur ni har det därborta. nyheta mig gärna. jag är så nyfiken!
och säg till om ni vill veta något om gallaudet så bara att säga. vi berättar gärna.

bjuder på några bilder:






en bil design. :) verkligen cool ! liknar mig ? ha ha nää 



måste förbättra oss att ta bilder på vardagsliv, inte bara på festbilder.

yaaaoo, drar nu. pussar pussar ! /jiin

p.s - har inte shoppat kläder i helgens än.. sick


Kommentarer
Postat av: Laith!

Lova att hälsa på Fava från mig och säg att jag verkligen saknar honom!!!

2010-09-24 @ 10:51:52
Postat av: fanny

hahahaahaha wow! ;)

2010-09-25 @ 10:51:55
URL: http://fannyviamobil.blogspot.com
Postat av: ebruw

jag baaaara äääääälska bilder! so gally! <3

2010-09-26 @ 22:06:11
URL: http://ebruuw.blogg.se/
Postat av: Malin

mail u again soon ;) härliga bilder, gryym bil!

2010-09-26 @ 22:20:06
Postat av: hjärtat

haha, digga!



<3

2010-09-27 @ 18:13:15
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: ebruw

tell me what happen to nine days!?

2010-09-29 @ 12:57:29
URL: http://ebruuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0